Colorfitness.hu bejelentkezés
Zsadányi Regina
Zsadányi Regina @ Orange Jóga & Mozgás Stúdió

Zsadányi Regina

Zsadányi Regina

hatha jóga, gerinctorna, személyi edző

+36 20 391 6825

Óráim:

Zsadányi Regina vagyok. Pályafutásom aerobik oktatóként (2008.), majd személyi edzőként (2009.) kezdtem. Mivel a fitness mellé szerettem volna egy olyan mozgásformát is találni, ami fizikálisan ugyanannyira hatékony, de kevésbé pörgős és el lehet mélyedni benne, jógázni kezdtem. 2011-ben Sivananda Jóga Központ jóga oktató kurzusát végeztem el, majd 2011 szeptemberében felvételiztem a Bhaktivedenta Hittudományi Főiskola Jógamesteri szakára, hogy még inkább elmélyedjek a jóga tudományában. A főiskolai tanulmányaim során gerincprevenciós képzéseken is részt vettem.
Mára mind személyi edzésben, mint jógaoktatásban több éves tapasztalattal rendelkezem.

Személyi edzés:

A személyi edzés során jógagyakorlatokon alapuló elemeket is alkalmazok, melyek az ízületek megfelelő védelméhez és az izmok helyes nyújtásához járulnak hozzá. Nem utolsó sorban nagy hangsúlyt fektetek az ülő életmódból eredő tartás- és gerincproblémák megelőzésére és javítására. A személyi edzéssel erősödni, formálódni, de akár testsúlyt is csökkenteni is segítek vendégeinek.

Hatha jóga óráim:

A testet jól átmozgató, erősítésekkel átszőtt, kihívásokkal és újdonságokkal tűzdelt jóga órákat tartok. A másfél óra alatt kb. 30-35 ászanát (stabil testhelyzetet) folyamatosan, egymás után végzünk, légzéssel összekötve.
Teljes tüdős jógalégzéssel kezdünk, amelyet bemelegítő Napüdvözlet követ. Az ászanák sorát álló gyakorlatokkal kezdjük, amelyek nyújtják, hajlítják, erősítik testünket, mindemellett egy részük jótékonyan befolyásolja egyensúlyérzékünket és koncentrációs képességünket.
Ezt követően fekvő, ülő gyakorlatokkal folytatjuk, ahol pl. csípőlazító, mélyhátizom erősítő pozíciókat, fordított testhelyzetek gyakorlunk. Ez utóbbiak kiváltképp fontosak a szervezet egészségének fenntartásához. Az órát egy befejező relaxációval zárjuk le, hogy kellőképpen fel tudjunk töltődni energiával, megfigyeljük a gyakorlatok szervezetünkre gyakorolt hatásait és kipihenjük az óra kellemes fáradalmait.

Bárki jógázhat, nemtől és életkortól függetlenül, mivel minden korosztály szervrendszerére pozitívan hat. Javasolom, hogy minden gyakorlatot addig végezz, amíg kényelmes és jól érzed magad tőle. A jóga gyakorlatai javítják a testtartást, erősítik a hátat, erősítik az izomzatot, álló képességet fejlesztenek, masszírozzák a belső szerveket. Kiegyensúlyozzák a vérkeringést, a hormonháztartást, javítják a koncentrációt, az egyensúlyérzéket. A jóga megtanítja, hogyan csendesítsd el az elméd akár önállóan is, ha túlpörgetted magad, vagy hogyan légy energikusabb, aktívabb, ha épp kevés az energiád.

Gerinctorna, vállnyitás:

A gerinctorna és vállnyitó órákat elsősorban az ülőmunkát végző vendégeknek ajánlom!
A rendszeres ülés rengeteg problémát okozhat (derékfájás, elgyengült hátizmok, előreesett és beszűkült vállízület, rossz testtartás). A gyakorlás során minden irányban átmozgatjuk a gerincet, mobilizáljuk vállainkat. Törekszünk a törzs izmainak, a mély hátizmok és a hasizmok megerősítésére, melyek a gerincfájdalmakat csökkentik hosszú távon. A hátrahajlító és mellkasnyitó gyakorlatok pedig hozzájárulnak a tüdőkapacitás növeléséhez, a szív erősödéséhez is.

Bejelentkezés

Elfelejtetted a jelszavadat?   Elfelejtetted a felhasználónevedet?