Colorfitness.hu bejelentkezés
Tóth Adrienn
Color Fitness Váci utca - Aerobik terem

Tóth Adrienn

Tóth Adrienn

alakformáló aerobic, intervall traininig

Óráim:

5 évvel ezelőtt teljesen megváltoztattam az életvitelem és ennek következtében vált fontossá az életemben a sport, az edzés és az aerobik pedig a hobbim és egyben szakmám is lett. Szeretem az edzések alkalmával a maximumot kihozni magamból és ezt a szemléletet az óráim alatt is igyekszem átadni, mert úgy gondolom, hogy a fejlődés érdekében keményen kell küzdeni és megpróbálni átlépni a (képzelt) határainkat. Emellett természetesen a legfontosabb, hogy aki bejön az órámra, kikapcsolódjon, érezze jól magát és a mozgás adta plusz energiával tudjon távozni.

Alakformáló aerobic:

Az Alakformáló óra egyszerű, de hatásos gyakorlatokból épül fel, legtöbbször különféle eszközök használatával (step pad, súlyzó, gumikötél...). Az óra összeállításánál törekszem arra, hogy egy-egy gyakorlatban minél több izomcsoport vegyen részt egyidejűleg, így az óra intenzív és kellően hatásos lesz. Fontosnak tartom még a mindennapi élethez szükséges mozgások fejlesztését és az ehhez szükséges izmok megdolgoztatását, így tehát ezen óráimon leginkább egy saját testsúlyos, funkcionális edzést igyekszem kialakítani.

Intervall training:

Zsírégető intervall egy pörgősebb óratípus, ahol különböző intenzitású szakaszok váltogatják egymást. Egyre több tudományos bizonyítéka van annak, hogy a leghatékonyabb aerob edzésforma a zsírégetésre az intervallum edzés. Órákkal az edzés után is még pörgeti az anyagcserét, tehát a zsírégető hatás jóval az edzés után is kitart, egyszerűen fogalmazva. A főrészben magas intenzitású intervallumos edzést végzünk, az adott gyakorlatot időre kell végezni, általánosságban 30 másodpercig, mely után 15 másodperc pihenő következik, hogy utána három-négy körön keresztül ismétlődjék ez a felosztás.

Bejelentkezés

Elfelejtetted a jelszavadat?   Elfelejtetted a felhasználónevedet?