Colorfitness.hu bejelentkezés
Pop Sára Ilka

Pop Sára Ilka

Pop Sára Ilka

Pilates, zsírégető, alakformáló, intervall edzés

+36 70 319 9830

Óráim:

Édesanyám 8 éves koromban elvitt egy aerobik órára, azóta szenvedélyemmé vált. Tini koromban egy ideig egészségügyi okok miatt abba kellett hagynom, ami nem kevés plusz kilót eredményezett. Diétával próbálkoztam,számtalanszor ami nem hozta meg a várt eredményt. Újra elkezdtem járni csoportos órákra és fél év alatt megszabadultam 30 kilótól úgy, hogy élveztem is. Ezután úgy éreztem,hogy ez az én hivatásom, elvégeztem egy fitnesz oktatói iskolát (IWI – csoportos. fitnesz instruktor),jelenleg személyi edző tanfolyamot végzem. Segíteni szeretnék másoknak az életmódváltásban, a mozgás örömének átélésében, szeretném megmutatni, hogy igenis el lehet érni radikális változásokat úgy, hogy közben mosolygunk.
Az óráimon a jó zene, az izzadás, a jó hangulat és természetesen a mosoly garantált.

Pilates

A Pilates technika segít testünk megismerésében, mely mindenki számára kihívást jelent, alkatának és adottságainak megfelelően. Elsajátítása igen nagy szerepet játszik a test erősítésében, mely más sporttevékenység végzése közben, vagy akár a hétköznapokban is jól alkalmazható.A Pilates segít karcsúságunk megőrzésében, és izomzatunk feszessé tételében, törzsizomzatunk stabilizálásában. Hatékonyan alkalmazható derékfájás, csípő, térd és más mozgászervi betegségek esetén is ízületkímélő hatása miatt. Olyan egyenletes, fokozatosan felépített és egyénre szabott gyakorlatokból áll, amelyek elősegítik izomzatunk harmonikus egységként történő működését.Megteremti és fenntartja az alapját annak, hogy megfelelő stabilizáló izomzattal bátran terhelhessük magunkat bármilyen sportágban. Alkalmazható a sérülések utáni visszatérésben és a mozgás újrakezdésében is.

Zsírégető

A rendszeresen végzett közepes intenzitású, aerob tréning lehetőséget ad a test meglévő zsírszövetének csőkkentésére. A szervezet, 45 – 50 perc kis, közepes intenzitású mozgás után a folyamatos mozgáshoz szükséges energiát főként zsírból nyeri, ezért a zsírégető órán a terhelés ideje alatt a résztvevők pulzusszámát a maximális pulzusszám 60 – 70 %-a (zsírégető zóna) közötti tartományban van, hogy elkerüljük a szervezet idő előtti elfáradását. Az óra gyakorlatanyaga lépéseket, lépéskombinációkat, közepes intenzitású alap koreográfiát, majd az óra utolsó 10-15. percben erősítő gyakorlatot tartalmaz. Pörgős, ütemes zenére végzett erősítő és zsírégető óra. Kezdőknek, haladóknak, fiataloknak, időseknek, nőknek és férfiaknak egyaránt ajánlott óratípus. A nagyfokú kitartást igénylő edzés fejleszti a teljesítőképességet és növeli a fittségi szintet!

Alakformáló

Főleg a kritikus testrészekre dolgozunk. Has, fenék, láb, külső és belső comb, de ezek mellett még hangsúlyt fektetek az állóképesség fejlesztésére és néha a zsírégetésre is! Természetesen a felső test izmairól sem felejtkezem meg az órán, hisz az ember sokat ül manapság a gép előtt és a tartásra bizony romlik ebből kifolyólag az izomzat is gyengül. Az óra egy intenzív 12-15 perces bemelegítéssel kezdődik, mellyel a testet felkészítjük a mozgásra. Ezek után egy 20-25 perces intenzív mozgás következik, ahol a pulzust felvisszük és fejlesztjük az állóképességet. Ha ez a rész is lement, akkor eszközöket (kézi súlyzó, gumiszalag stb ….) használva dolgozunk a test többi izmára statikusan. Miután ez megtörténik áttérünk a hasizomra, amelyre 8-10 percet erősítünk .Az óra végén nyújtunk, hisz ez elengedhetetlen az izmok regenerációja miatt. Óráimat ajánlom azoknak, akik szeretik a dinamikus, erő–állóképesség fejlesztő edzéseket és szeretnék formálni magukat mind ezek mellett.

Intervall

Tökéletes zsírégetés és alakformálás egyszerre. Különböző erősítő és cardio jellegű gyakorlatokat köredzés formájában ismételünk, intervallumos módszerrel. Intervallumos edzés: megemelt pulzusszámmal (75%-80%) járó gyakorlatokat rövid ideig ismételünk, majd ezt követik szintén rövid ideig az alacsonyabb pulzusszámmal (55%-60%) járó súlyzós, eszközös illetve saját testet használó erősítő részek. Változatos, ugyanakkor egyszerű és kivitelezhető gyakorlatokat használunk köredzés jellegűen.

Kortól és nemtől függetlenül is várok mindenkit sok szeretettel.

Végzettségeim, tanulmányok:

  • IWI Csoportos Fitnesz Instruktor
  • IWI Személyi Edző

Bejelentkezés

Elfelejtetted a jelszavadat?   Elfelejtetted a felhasználónevedet?