Colorfitness.hu bejelentkezés
Pécsi Edina (Gigi)
Cardio Box Gigivel @ Colorf FItness Váci utca

Pécsi Edina (Gigi)

Pécsi Edina

Alakformáló aerobic, tabata, cardio box, személyi edző

+ 36 20 312 5727

Óráim:

Sziasztok!
Pécsi Edina, Gigi vagyok. Pici gyerekkorom óta életem része a mozgás. Több sportot kipróbáltam: úszást, atlétikát, akrobatikus rock and roll-t és a kézilabdát. Kézilabdakapusként kilenc évig védtem több NB1-es csapat kapuját. Sajnos azonban sérülések sorozata miatt abba kellett hagynom. Ezt követően kezdtem edzőterembe járni és a Fitness lett az új szerelmem.
Edzéseimen szeretnék segíteni mindenkinek saját célja elérésében, legyen az fittség, fogyás, állóképesség növelése, jobb erőnlét, zsírégetés vagy csupán kikapcsolódás. Óráimat igyekszem változatosan felépíteni. Célom, hogy jó hangulatot teremtsek és lendületes, hatékony gyakorlatok alkalmazásával átadjam vendégeimnek a mozgás szeretetét.
Szakmai tudásomat különböző képzéseken bővítem és újabb mozgásformák elsajátításával színesítem.
Edzői tanulmányaimat kiegészítettem táplálkozási tanácsadással is. Hiszem, hogy a testmozgás az egészséges táplálkozással komplexet alkotva eredményesen segít az egyéni célok elérésében.

Ha úgy érzed, hogy segítségre van szükséged az induláshoz, nem tudod, mit hogyan csinálj, vagy épp elakadtál a fejlődés útján, keress bizalommal!

TABATA

Igazi pörgős, dinamikus óra. Az edzések rendkívül változatosak és színesek. 10-12 perces edzés-specifikus bemelegítést követően a Tabata edzésmódszer alapjait alkalmazzuk. Ezután levezetés következik és az óra végén nagy hangsúlyt fektetünk a megdolgoztatott izomzat megfelelő nyújtására.
A magas intenzitású intervallum edzésnek rengeteg előnye van: hatékonyabb mind a zsírégetés, mind pedig az állóképesség-fejlesztés terén, mint az egyenletes intenzitású edzés. Miért? Mert rövidebb idő alatt több kalóriát égetünk és edzés után az anyagcsere tovább pörög hosszú órákon át, ezért nyugalmi állapotban is nagyobb az energiaigényünk, így érvényesül az utó-zsírégető hatás is.

Tabata edzés felépítése:

  • 20mp közel maximális intenzitású edzésmunka
  • 10mp teljes pihenő

Egy Tabata kör 4 percig tart, tehát 8 intenzív szakaszból épül fel. Néhány perces pihenővel ez az órarész 4-6 Tabata-ból áll. Ha célod zsírégetés és az állóképességed fejlesztése, ha szereted a kihívásokat és a változatos, izgalmas gyakorlatokat és eszközöket, Neked való!
Gyere, és próbáld ki!

Cardio Box

A bemelegítést követően a Tae-bo és Kick Box elemeit felhasználva felépítünk egy könnyen követhető mini koreográfiát. „Ütünk, rúgunk zenére”. Gyors ütemű óra, 150-160 bmp-et követve hamar leizzadunk, miközben élvezhetjük a sportolás stressz-oldó hatását. Ezen az órán eszközhasználatra nincs szükségünk, mindössze kitartás és figyelem kell. Rendkívül magas a kalóriaégetés lehetősége. Az edzés második felében szerepet kap néhány sajáttestsúlyos erősítő gyakorlat is, amelyeket gyakran a TABATA edzésmódszer mintájára végzünk el.
Egyszerűen imádom! :)

Alakformáló

Aerobikos bemelegítés után egy rövid keringésfokozó és pulzusemelő résszel turbózzuk a hangulatot és készítjük fel izmainkat a további terhelésre. Majd főszerepbe kerül az izomtónus fokozás és erősítés. Egész testet megmozgató gyakorlatok sorozatait alkalmazzuk. Guggolások és kitörések variációi, kézi súlyzós feladatok, gumi kötél, kis labda, flexi-bar és step pad használatára biztosan számíthatsz, ha ezt az óratípust választod.

Végzettségim:

  • Aerobik Sportoktató (Fitness Company)
  • Személyi Edző (Fitness Company)
  • Életmód-tanácsadó Wellness Trainer (Fitness Company)
  • WALKenergie Instructor
  • TRX Susoension Trainer (R-MED Akadémia)
  • Kamagon Ball (BOSU Hungary)
  • Core- Power Funkcionális Tréner (BOSU Hungary)

facebook.com/aerobikgigi

Bejelentkezés

Elfelejtetted a jelszavadat?   Elfelejtetted a felhasználónevedet?