Helga

Mozdulj Wiking – Szentendre
IDŐPONTOK / JEGYEK
oktatókfotókvideók
áraktérképkapcsolat


Dobos Helga.
Az Artistaképző elvégzése után hosszú évekig dolgoztam artistaként a világot bejárva. Jelenleg is az Artistaképző intézetben oktatom az utánpótlást főállású szaktanárként, valamint fitnesztermekben tartok pilátesz és stretching órákat. Edzői végzettségemet az IWI Nemzetközi Fitnesziskolában szereztem, Testépítés-Fitnesz edzőként és Pilátesz-oktatóként.
A munkám során mindig is fontos volt az erő és a hajlékonyság harmonikus összehangolása. Szeretem, ha valaki az egyéni képességeihez képest sikeresen fejlődik bármelyik edzésem során. Célom a sikerélmény, és az egészségtudatos, preventív edzés segítése, és az egyéni célok megvalósítása.

Stretching:
Strethching óráimon megtalálni a harmóniát a jó kondíció, az erőnlét, a laza, szakszerűen lenyújtott izmok összhangjában és fejlesztésében! Ez egyszerűen annyit jelent, hogy egy esztétikusabb testre törekszünk, miközben egyre könnyedebb az edzés és a mindennapi élet! A stretching órán a szakszerű bemelegítés után speciális nyújtógyakorlatok következnek az összes izomcsoportra kitérve – az egyéni végrehajthatóság figyelembevételével. A különböző nyújtógyakorlatok elvégzésével megnagyobbodik a mozgástartomány kiterjedése, csökken az izmok merevsége. A hajlékonyság ízületi mozgékonyságot is jelent. Az ízületek és izmok nyújtással elért lazasága nagymértékben csökkenti a sérülésveszélyt, és a mindennapi életben szintén megkönnyíti a mozgást: ezért hatalmas szerepe van! A stretching óra hatékonysága a rendszerességben rejlik. Egyaránt ajánlott az aktív életet élőknek, és az egyhangú, mozgáshiányos munkát végzőknek!

Pilátesz:
A speciális gyakorlatok jól követhetőek, fokozatosan felépítve, kis ismétlésszámmal, és légzéstechnika alkalmazásával. A mélyizmok aktiválásával és a vázizmok erősítésével fejlesztjük a test stabilitását, és a belsőszervek védelmét, a tartást is javítja. A gerincproblémákat is csökkenti, vagy megelőzi, és nem utolsósorban esztétikailag is kedvező változásokat érhetünk el a feszesebb izmokkal! Ez a különleges összetett edzésforma továbbá olyan gyakorlatokat foglal magában, amelyek az ágyéki szakasz védelmét segítik elő a medencefenék, gátizom, hasizmok, és gerinc menti izmokra koncentrálva.