Colorfitness.hu bejelentkezés
Langó Anikó
Fitt Training Langó Anikóval

Langó Anikó

Langó Anikó

Fitt training

+36 30 345 7834

Óráim:

Szabadidősportban dolgozó edzőként szeretnék még több embernek segíteni az életmódváltásban, tanítani a gyakorlatokat, utat mutatni a rendszeres sportolás, az egészségesebb életmód irányába.
Meghatározó sport volt az életemben az atlétika, az aerobic, hosszú távú futások, később - és ma is- az edzőtermi edzések, a jóleső futások. Mindig arra törekedtem, hogy ne csak gyakorlati tapasztalatom legyen, hanem kellő elméleti is. Így aztán folyamatosan tanultam. Pár évnyi edzői munka számos kérdést vetett föl bennem, hogy mi szükséges egy szabadidő sportolónak a jó közérzete, a szép alakja, feszes izomzata eléréséhez. Mennyire szükséges terhelnem, pontosan milyen gyakorlatokkal, mi kell az egészsége megőrzéséhez illetve vissza állításához. Tapasztalataim és tanulmányaim alapján a fittségi edzések mellett döntöttem. Fitt Training néven edzéseket tartok, teljesítmény centrikusság nélkül a „jólesésre” törekedve, és kutatom mit és hogyan lehet még jobbá tenni, hogy még többen sportoljatok. Szeretem a sport mentális hatására is felhívni a figyelmeteket. Akkor tudod igazán kihasználni a szabadidősport fizikális előnyeit, ha összekötöd a mentális hatásával. Kis tudatossággal, önmagadra figyeléssel tudod igazán élvezni a rendszeresen végzett sportolás előnyeit. Ehhez tudok én hozzájárulni az edzésekkel, segítséget, örömet adva edzésről-edzésre.

Fitt training óráim:

Fittségi edzés, tudatos sportolás. Amikor a fizikai képességeid mellett hangsúlyt kap az edzés mentális oldala is. Edzéseimen komplex képesség fejlesztést szorgalmazok, állóképességi, erőt fejlesztő és nyújtó hatású gyakorlatokkal.

Csoportos indoor fitt training: Motiváló, kellemes zenére tartott órák, ahol a bemelegítést könnyen végrehajtható, nem koreografált, közepes intenzitású aerob rész követ, majd felső testre erősítés kézi súllyal, gumikötéllel. A törzs, hát- és hasizmok, csípő területe kiemelt figyelmet kap. Az órát pár perc nyújtással fejezzük be, különösen a megdolgoztatott izomcsoportokra. – csoportos outdoor fitt training: Sokan kedvelik a szabadban végzett edzéseket. Bemelegítés után erős tempójú sétával, könnyű tempójú futással csökkentjük a testzsír-százalékunkat, majd erősítünk és nyújtunk a jó levegőn. A test teljes átmozgatására törekszem egészséges határokon belül, megerőltető edzések nélkül. Olyan gyakorlatokkal, amelyek könnyen végrehajthatóak mindenki számára, és alaposan átmozgatnak. Szeretem kihasználni a jó idő, a levegőn való mozgás pozitív hatásait. – edzőtermi edzés: gépeken, szabad-és kézi súlyokkal végzett edzések, ahol megtanulod a gyakorlatok szabályos végrehajtását, miközben formálod magad. Fitness szakedzőként mindenkinek javaslom alakformálásra, arányos, tónusosabb izomzat elérésére, egészségmegőrzésre. Nagyon szép eredményeket tudsz vele elérni. Óráimon azt a „jóleső” érzést, örömet igyekszem átadni, ami engem is motivál évek óta az edzői munkámban. Fittségi edzés, tudatos sportolás. Amikor a fizikai képességeid mellett hangsúlyt kap az edzés mentális oldala is. Edzéseimen komplex képesség fejlesztést szorgalmazok, állóképességi, erőt fejlesztő és nyújtó hatású gyakorlatokkal. – csoportos indoor fitt training: Motiváló, kellemes zenére tartott órák, ahol a bemelegítést könnyen végrehajtható, nem koreografált, közepes intenzitású aerob rész követ, majd felső testre erősítés kézi súllyal, gumikötéllel. A törzs, hát- és hasizmok, csípő területe kiemelt figyelmet kap. Az órát pár perc nyújtással fejezzük be, különösen a megdolgoztatott izomcsoportokra. – csoportos outdoor fitt training: Sokan kedvelik a szabadban végzett edzéseket. Bemelegítés után erős tempójú sétával, könnyű tempójú futással csökkentjük a testzsír-százalékunkat, majd erősítünk és nyújtunk a jó levegőn. A test teljes átmozgatására törekszem egészséges határokon belül, megerőltető edzések nélkül. Olyan gyakorlatokkal, amelyek könnyen végrehajthatóak mindenki számára, és alaposan átmozgatnak. Szeretem kihasználni a jó idő, a levegőn való mozgás pozitív hatásait. – edzőtermi edzés: gépeken, szabad-és kézi súlyokkal végzett edzések, ahol megtanulod a gyakorlatok szabályos végrehajtását, miközben formálod magad. Fitness szakedzőként mindenkinek javaslom alakformálásra, arányos, tónusosabb izomzat elérésére, egészségmegőrzésre. Nagyon szép eredményeket tudsz vele elérni. Óráimon azt a „jóleső” érzést, örömet igyekszem átadni, ami engem is motivál évek óta az edzői munkámban.

Végzettségeim, tanulmányok:

  • Szakedző MsC /Testnevelési Egyetem/
  • Testépítés-fitness okleveles szakedző
  • Testnevelő-edző
  • Aerobic oktató
  • Sportedző /Testépítés-fitness/
  • Egészségfejlesztési és Sporttudományi Intézet PhD folyamatban

Fitt Training Team

Bejelentkezés

Elfelejtetted a jelszavadat?   Elfelejtetted a felhasználónevedet?