Colorfitness.hu bejelentkezés
Labuda Anett

Labuda Anett

Labuda Anett

step aerobic, funkcionális köredzés, zoombody

+36 20 414 8586

Óráim:

Hiszem, hogy mindenkiben meg van azaz erő, kitartás, hogy merjen azzá válni, akivé szeretne! Van, hogy külső segítségre van szükségünk, valakire, aki buzdít, lelkesít vagy épp erőt ad, tanít, teljesítményt kér és meghallgat. Személyes és csoportos edzéseim során arra törekszem, hogy a megfelelő eszközök használatával és a legjobb tudásom szerint segítsek célod elérésében!
Szakmai tudásomat folyamatosan számos iskolákban, képzéseken, konferenciákon bővítem. Az emberi test és működése csodálatos folyamat, ami állandó tanulásra és újabbnál újabb ismeretek szerzésére késztet.

ZoomBody: "Fókuszálj,a testedre!"

Egyszerű, jól követhető aerobik óra, ahol a test formálása erő- és állóképességi gyakorlatokkal történik,ami kisebb koreográfián belül épül fel. Nagy hangsúlyt fektetek a kritikusabb testtájakra mint pl.comb,fenék,has de nem maradhatnak ki a core izmok(törzs izmai) és a végtagok többi izmai sem.
Azok számára ajánlott, akik nem tudják követni a bonyolult koreográfiát, de szeretnének formálódni,illetve javítani az erő- és állóképességükön,koordinációjukon és megszabadulni az esetleges súlyfeleslegtől.

Step Aerobik:

A Step aerobik nagyszerű módja a zsírégetésnek, és segít az izomtónus javításában, építésében. A lábakra való koncentrálás mellett a karmunkáról sem feledkezünk meg, mely végigkíséri a teljes koreográfiát. A rövidebb koreográfia felépülése után számíthatunk több erősítő gyakorlatra így kompletten magába foglalja az egész test formálását. Kezdők és haladók egyaránt csatlakozhatnak,ha a zsírégetés,a testformálás és egy kis kikapcsolódás a céljuk.

Funkcionális köredzés csoportos óraként:

A funkcionális edzés lényege, hogy a testet egészként kezeli. Nem külön izomcsoportokra helyezi a hangsúlyt, hanem összetettebb gyakorlatokkal, egyszerre mindig több izomcsoportot dolgoztat meg. A gyakorlatok több körből épülnek fel,a bemelegítő körökben piramisok,állóképességi feladatok váltják egymást majd a nagy körre áttérve, 7 és akár több állomás is található,amit újabb statikus vagy dinamikus mozgásformák követnek. Egy adott szeren 45mp munkát végzünk majd 15mp pihenő biztosítja a következő szerre való átjutást. A körök végén egy hosszabb pihenő után folyatatjuk a munkát.
Sokoldalúan fejleszt, sokféle eszközt használunk: TRX, Kettlebell, medicinlabda, kézi súlyzó, Sparrowbag, gumiszalag, zsámoly, agility létra, FitBall, stb.
A funkcionális edzéstől izmosabb, erősebb, kitartóbb és rugalmasabb leszel! Az edzések alkalmasak izomnövelésre,erő-és állóképesség fejlesztésre és zsírégetésre is egyaránt. Kezdőknek remek lehetőség arra, hogy megfelelő kondíciót szerezzenek, megerősítsék törzsizmaikat(core izmok). Sportolóknak jó kiegészítés, hiszen adott sportágak egyoldalú monoton terhelést rónak szervezetünkre, így a funkcionális edzésben az esetlegesen lemaradt testrészek, képességek is fejleszthetőek.

Végzettségek, tanulmányok:

  • Sporttáplálkozás és táplálék-kiegészítés
  • Kinesio-Tape tanfolyam
  • Personal Fitness Trainer-Személyi edző
  • Fitness-Wellnes Instruktor
  • Sportedző- Akrobatikus Rock and Roll szak

Bejelentkezés

Elfelejtetted a jelszavadat?   Elfelejtetted a felhasználónevedet?