Colorfitness.hu bejelentkezés
Kállai Gabriella
Kállai Gabriella

Kállai Gabriella

Kállai Gabriella

saját testsúlyos edzés, személyi edző

+36 70 515 9499

Óráim:

Tízen éves korom óta vonz a mozgás és a tudatos táplálkozás. Családom tagjai folyamatos céltáblájaként sem tudott senki eltéríteni a több mint 30 éve tartó hitem feladásától, ami által céltudatos, erős, kitartó személyiséget szerezhettem Önmagamnak. Az élet oly sok kemény megpróbáltatásán segített át a sportolás szeretete. Volt, hogy rövidebb-hosszabb megszakításokkal abba kellett hagynom, de mindig visszatértem, hiszen ez az én utam. Sok éve vágytam rá, hogy ezt a tudást, hitet átadhassam és segíthessek másoknak is elérni a céljait a mozgás, táplálkozás által. A fejemben lévő tudást, Nemzetközi szinten gyarapítottam tovább, hogy hiteles trénerként segíthessem a hozzám forduló klienseim céljait a közös munka során. Saját testsúlyos edzéssel, amit én állítok össze, hiszem a fejlődésnek, erősödésnek, zsírégetésnek, fogyásnak, izmosodásnak, szálkásításnak semmi nem szabhat határt. Fontosnak tartom még azt is megemlíteni, hogy a tudatos "tiszta" táplálkozás nélkül ez nem igazán következik be. Az életmód és sport, nagyon gyors, látványos eredményt produkál, amit mindenki saját magán érezhet, nagyon rövid időn belül.

Saját testsúlyos edzés:

Mindenki számára ajánlott, legyen szó évek óta edző testépítőről vagy akár kezdő sportolóról. Fogyni valamint erősödni, izmosodni vágyók is használhatják ezt a módszert. Számos előnye miatt gyorsan megszerethető, az edzés pedig könnyen kivitelezhető bárhol, bármikor. A saját testsúlyos edzés egyik legnagyobb előnye, hogy nincs szükség eszközökre, vagy egyéb kiegészítőkre. A saját testsúlyos edzés, szálkás funkcionális izomzatot hoz létre. Mivel saját testsúlyunkkal terheljük a testünket, ezért hihetetlenül erős, arányos és szépen kidolgozott lesz az izomzatunk. Ezzel az edzés típussal kiegyensúlyozhatjuk testünk arányait. Hiszem" nem a mennyiségi, hanem a minőségi edzés és terhelés visz inkább előrébb. Javítja az állóképességet, hiszen az egyik legkeményebb edzésforma a saját súlyunkkal való terhelés. Az inakat és ízületeket kíméletesen erősíti, ezáltal csökken az esélye az idősebb kori ízületfájdalmaknak. A mozgáskoordinációra is pozitív hatással van, hiszen az ember mozgásához áll közel ez az edzésforma.

-és hogy kinek ajánlott ? - fogyni erősödni vágyóknak, akik gyorsan és hatékonyan akarnak jó pár felesleges kilót izomra cserélni. Sportolóknak hiszen másfajta izmokat és máshogyan dolgoztatnak meg ezek a gyakorlatok, így a testük új ingerekkel találkozik, valamint az arányos testfelépítéshez is szükséges a gyakran nem használt izomcsoportok megmozgatása.
Saját képességeink szerint fejlődhetünk vele, hétről hétre

Az edzések alatt megjelenik a testben zajló változás érzete, az erő, izom aktivitása. Jótékony hatását még sok órán keresztül is képes kifejteni. Az ember természetes mozgásait foglalja magába, mely variációk halmaza. Szeretettel és örömmel várlak Téged, ha feszegetnéd a saját határaidat, valamint megismernéd ezt a fajta edzés típust. Minden tudásommal segíteni foglak :)

Végzettségek/tanulmányok:

  • Nemzetközi Fitness Tréner
  • Nemzetközi Personál Tréner
  • Nemzetközi Életmód és Sporttáplálkozási Tanácsadó
  • Acu-Tape Terapeuta
Ha a stílusodról van szó, ússz az áramlattal; ha az elveidről, légy rendíthetetlen!

Bejelentkezés

Elfelejtetted a jelszavadat?   Elfelejtetted a felhasználónevedet?