Adri


Tóth Adrienn


Adri – Tóth Adrienn

5 évvel ezelőtt teljesen megváltoztattam az életvitelem, és ennek következtében vált fontossá az életemben a sport, az edzés.
Az aerobik pedig a hobbim, és egyben szakmám is lett. Szeretem az edzések alkalmával a maximumot kihozni magamból, és ezt a szemléletet az óráim alatt is igyekszem átadni, mert úgy gondolom, hogy a fejlődés érdekében keményen kell küzdeni, és megpróbálni átlépni a (képzelt) határainkat. Emellett természetesen a legfontosabb, hogy aki bejön az órámra, kikapcsolódjon, érezze jól magát, és a mozgás adta plusz energiával tudjon távozni.

Óráim – Órarend

Alakformáló aerobic:
Az Alakformáló óra egyszerű, de hatásos gyakorlatokból épül fel, legtöbbször különféle eszközök használatával (step-pad, súlyzó, gumikötél…).
Az óra összeállításánál törekszem arra, hogy egy-egy gyakorlatban minél több izomcsoport vegyen részt egyidejűleg, így az óra intenzív és kellően hatásos lesz. Fontosnak tartom még a mindennapi élethez szükséges mozgások fejlesztését, és az ehhez szükséges izmok megdolgoztatását, így tehát ezen óráimon leginkább egy saját testsúlyos, funkcionális edzést igyekszem kialakítani.

Intervall training:
Zsírégető intervall egy pörgősebb óratípus, ahol különböző intenzitású szakaszok váltogatják egymást. Egyre több tudományos bizonyítéka van annak, hogy a leghatékonyabb aerob edzésforma a zsírégetésre az intervallum edzés. Órákkal az edzés után is még pörgeti az anyagcserét, tehát a zsírégető hatás jóval az edzés után is kitart. A főrészben magas intenzitású intervallumos edzést végzünk, az adott gyakorlatot időre kell végezni, általánosságban 30 másodpercig, mely után 15 másodperc pihenő következik, hogy utána három-négy körön keresztül ismétlődjék ez a felosztás.